خانه / مترجم فرانسوی / متخصص مترجمی زبان فرانسه

متخصص مترجمی زبان فرانسه

5/5 - (1 امتیاز)

متخصص ترجمه فرانسوی

باید برای هر کاری ارزش قائل شد به نظر بنده به عنوان نگارنده این مطلب نباید تنها زمانی که به ظاهر برای کاری گذاشته میشود را دید بلکه باید زحماتی که پشت بدست آوردن مهارتی که که منجر به انجام شدن آن کار در آن مدت زمان شده است را نیز مورد بررسی قرار داد. به هر حال تخصص چیزی هست که در کوتاه مدت بدست نیامده و شب ها و روزهای زیادی از عمر یک انسان را به خودش اختصاص داده است.

از اینکه در مدت زمانی نیروی کار در ایران زیاد شد و افرادی به استثمار نیروی کار پرداختند متاسفم اما واقعیت این است که حتی دستمزدها از کشور چین که زماین گفته میشد کمترین دستمزد را به کارگرانش میپردازند هم کمتر بود.

علاوه بر خدمات تخصصی ترجمه فرانسه که رشته تخصصی گروه ما در فرنچ ترنسلیت میباشد ما اقدام به کاری که به آن علاقه داریم نیز کرده ایم و آموزش زبان فرانسه را نیز در دستور کار خود قرار داده ایم و چنانچه نیاز به آموزش زبان فرانسه دارید میتوانید با ما تماس بگیرید.

وقتی یک پزشک برای ویزیت چند دقیقه ای بیمار خود حدود ۵۰ هزار تومان دریافت میکند اگر از اون بپرسید که برای همین چند دقیقه چرا ۵۰ هزار تومان مبلغ ویزیت از ما میگیری قطعا به شما خواهد گفت این چند دقیقه به علاوه یک عمر زحمت و تحصیل شبانه روزی قطعا بیشتر از ۵۰ هزار تومان دستمزد دارد اما من این قیمت را میگیرم.

ارزش کار تخصص ترجمه فرانسه

قطعا کسی که متخصص زبان فرانسه و متخصص ترجمه متون زبان فرانسه هست عمرش را روی این کار گذاشته و برای هر لغتی که فرا گرفته و تک تک گرامر ها و دستور زبان ها عمر خود را نهاده است تا این مهارت را بدست آورد. اما همچنان ما در مرکز ترجمه فرانسه قیمت بسیار کمتری دریافت میکنیم و هرگز قیمت هزنیه ترجمه را بالا نخواهیم برد فقط در حدی است که بتوان کار را خودمان انجام بدهیم.

متاسفانه زیاد شده کسانی که کار را با قیمت پایین گرفته و همان متن را توسط رباتها ترجمه میکنند و الی ماشاالله نرم افزار ترجمه خودکار اضافه شده که هیچ هوشی ندارند و فقط لغت به لغت با کیفیت بسیار پایینی ترجمه را انجام می دهند اما اگر شما میخواهید ترجمه تان توسط یک شخص متخخص ترجمه که حداقل ۶ سال از عمر خود را در راه کسب این مهارت صرفه کرده ترجمه کنید با ما تماس بگیرید تا در خدمت شما عزیزان باشیم. ۰۹۱۸۷۰۶۶۵۸۵

درباره ی کارشناس ارشد ترجمه فرانسه

دانش‌آموخته‌ی زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه بوعلی در مقطع لیساتس و دانش‌آموخته‌ی مترجمی زبان فرانسه از دانشگاه بوعلی در مقطع ارشد

همچنین ببینید

نکاتی از خدمات ترجمه فرانسه که احتمالا نمیدانید

خدمات ترجمه فرانسوی چیست و چگونه می توان از آن استفاده کرد؟ زبان فرانسوی یکی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *