خانه / آموزش فرانسه / یادگیری زبان فرانسه برای مهاجرت به کبک کانادا

یادگیری زبان فرانسه برای مهاجرت به کبک کانادا

4.5/5 - (4 امتیاز)

زبان فرانسه برای مهاجرت به کبک کانادا

در مطالب قبل در رابطه با اهمیت زبان فرانسه و میزان محبوبیت این زبان در جهان خدمت شما توضیحاتی ارائه شد اما در این مطلب قصد داریم از زاویه دیگری به یکی از کاربرد های زبان فرانسه اشاره کنیم و آن چیزی نیست جز اهمیت این زبان و فراگیری آن در کمک به مهاجرت به منطقه ای خاص درکشور کانادا!

استان کبک که شهر مونترال نیز در آن وجود دارد یکی از استان های بزرگ کشور کانادا محسوب میشود که زبان رسمی این استان فرانسوی هست و مردم در این استان به زبان فرانسه صحبت میکنند خود شهر کبک دارای حدود ۶۰۰ هزار نفر جمعیت هست اما مونترال که دومین شهر بزرگ کانادا به حساب می آید حدود یک میلیون و نیم جمعیت دارد و از شهر های مهم و تاثیرگذار به حساب می آید.

این استان برای اینکه اصالت خود و فرهنگ خود را حفظ کند سیاست های مهاجر پذیری خاصی را هم تصویب کرده است که اگر شما مسلط به زبان فرانسه باشید شانس بالایی در کسب اقامت موقت و دائم در کانادا را خواهید داشت.

البته کشور کانادا یکی از کشور های پرطرفدار برای مهاجرت هست و این امتیاز باعث شده خیلی ها به امید کسب اقامت در کانادا به سمت زبان فرانسه کشیده شوند و تمایل زیادی به یادگیری این زبان نشان دهند.

در این راستا میتوانیم در خدمت شما باشیم و با روش های حضوری و آنلاین کلاس هایی را برای شما عزیزان برگزار کنیم. که میتوانید با ما تماس بگیرید و در زمینه ترجمه نیز همواره برای ترجمه فارسی به فرانسه و برعکس در خدمت شما خواهیم بود.

درباره ی کارشناس ارشد ترجمه فرانسه

دانش‌آموخته‌ی زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه بوعلی در مقطع لیساتس و دانش‌آموخته‌ی مترجمی زبان فرانسه از دانشگاه بوعلی در مقطع ارشد

همچنین ببینید

چرا فرانسه بیاموزیم

چرا باید زبان فرانسه را یاد بگیریم؟ + مزایای زبان فرانسه

چرا باید زبان فرانسه را یاد بگیریم؟ مزایای آموختن زبان فرانسوی کدام است؟ زبان فرانسوی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *