خانه / ترجمه فرانسه / خدمات ترجمه متون فرانسه به فارسی و فارسی به فرانسه

خدمات ترجمه متون فرانسه به فارسی و فارسی به فرانسه

3/5 - (2 امتیاز)

خدمات ترجمه فرانسه

خدمات مختلفی را میتوانید به صورت روزانه در اجتماع شاهدش باشید و یکی از این خدمات ترجمه فرانسه هست. انواع متون فرانسوی به فارسی و بالعکس فارسی به فرانسه قابل ترجمه میباشد ما در وبسایت فرنچ ترنسلیت گروهی از مترجمین زبان فرانسه گرد هم آمده ایم تا با همفکری یکدیگر بتوانیم انواع متون را به بهترین کیفیت و بهترین نحو ترجمه نماییم.

همواره در همه شرایط میتوانید بهترین قیمت و بهترین کیفیت را از ما بخواهید. خدمات ترجمه ما را میتوانید از همه دوستانی که کاری برای سفارش پیش ما آورده اند نظرسنجی کنید چرا که بهترین دقت را برای کار های خود اختصاص میدهیم.

روند کار خدمات مترجمی فرانسه

روند کار به این صورت هست که شما ابتدا باید متنتان را برای ما بصورت فایل در واتسپ ارسال بفرمایید تا بتوانیم بررسی کنیم که چه تعداد کلمه دارد چه میزان از تخصصی بودن را شامل میشود و در کل چه میزان زمان لازم دارد تا بتوانیم منصفانه ترین قیمت ممکن را خدمت شما اعلام کنیم تا در صورت توافق انشالله در خدمتتان باشیم.

هزینه خدمات ترجمه فرانسوی

هزینه بستگی به موارد زیادی دارد که همانطور که ذکر شد یکی از فاکتور های قیمت در این کار میزان تخصصی بودن متن میباشد و مورد بعدی تعداد کلمات و صفحات هست که با توجه به میزان و حجم کار اگر حجم کارتان خیلی بالا باشد میتواند قیمت هر صفحه شامل تخفیف پله ای نیز بشود که به طبع در هر کاری تفاوت قیمت بین عمده و خرده یا تیراژ پایین و تیراژ بالا هست و در کار ترجمه نیز به همین شکل هست و میتوان تفاوت زیادی قائل شد.

 

خدمات ترجمه فرانسه، شامل ترجمه متون، مقالات، کتب، اسناد، قراردادها، فیلم‌ها، سایت‌ها، محتوای تبلیغاتی و … به زبان فرانسه و از زبان فرانسه به زبان‌های دیگر می‌باشد. این خدمات به دلیل اهمیت زبان فرانسه در دنیای اقتصادی، فرهنگی و علمی، بسیار حائز اهمیت هستند.

خدمات ترجمه فرانسه، نیازمند ترجمه‌کنندگانی با تخصص و تجربه کافی در زمینه زبان فرانسه و همچنین حوزه موضوعی مورد نظر است. برای این منظور، شرکت‌ها و افراد می‌توانند با اعتماد به خدمات ترجمه شرکت‌های معتبر و مجرب، ترجمه‌ای دقیق و با کیفیت از متون فرانسوی به زبان مورد نظر خود داشته باشند.

از جمله خدمات ترجمه فرانسه، می‌توان به ترجمه حضوری و آنلاین، ترجمه تخصصی، ترجمه سند و مدارک، ترجمه زبانی و فنی، ترجمه سیاسی و اقتصادی، ترجمه ادبی و فرهنگی و… اشاره کرد. در هر یک از این حوزه‌ها، ترجمه‌کنندگان با تخصص در آن حوزه، با استفاده از ابزارهای مربوطه، ترجمه‌ای دقیق و با کیفیت را ارائه می‌دهند.

در کل، خدمات ترجمه فرانسه به دلیل اهمیت فرانسه در دنیای اقتصادی، فرهنگی و علمی، بسیار حائز اهمیت و لازم است و برای استفاده از این خدمات بهترین راهکار، اعتماد به شرکت‌های معتبر و مجرب در زمینه ترجمه می‌باشد.

درباره ی کارشناس ارشد ترجمه فرانسه

دانش‌آموخته‌ی زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه بوعلی در مقطع لیساتس و دانش‌آموخته‌ی مترجمی زبان فرانسه از دانشگاه بوعلی در مقطع ارشد

همچنین ببینید

ترجمه مقالات فرانسوی

ترجمه مقالات فرانسوی

ترجمه مقالات فرانسوی ترجمه مقالات فرانسوی به قیمت مناسب در سایت تخصصی ترجمه فارسی به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *