خانه / آموزش فرانسه / آموزش آنلاین زبان فرانسه به صورت خصوصی

آموزش آنلاین زبان فرانسه به صورت خصوصی

5/5 - (2 امتیاز)

کلاس خصوصی فرانسه

یک کلاس آنلاین چه چیزهایی نیاز دارد؟

یک کلاس آنلاین خصوصی بهتر است یا یک کلاس آنلاین عمومی؟

بدون مقدمه بریم سر اصل مطلب. شما اگر کلاس آنلاین رو به صورت خصوصی بردارید زودتر به نتیجه میرسید و کمتر وقتتون رو تلف خواهید کرد. تمرینات رو مرتب انجام میدید و بهتر متوجه خواهید شد.

در کلاس آنلاین عمومی که برای شرکت کنندگان برگزار میکنیم ممکن است یک مبحث را بارها مجبور شویم توضیح دهیم و یا اینکه باید تک تک با آنها صحبت کنیم و مکالمه کنیم تا به مبحث بعدی برویم اما در کلاس خصوصی فقط شما نشسته اید و فقط با شما مکالمه انجام میشود و اگر مبحث را کامل فرا گرفته باشید قطعا سریعتر مبحث بعدی را آغاز خواهیم کرد.

کلاس عمومی و مجازی آموزش زبان فرانسه

کلاس عمومی مجازی شما هم مورد توجه قرار میگیرید اما نه به اندازه کلاس خصوصی اما خب برای کلاس عمومی هزینه کمتری میپردازید اما باید صبر کنید تا شروع کلاسهای جدید آغاز شود و همزمان با بقیه اعضا شروع کنید. در کلاس خصوصی پول بیشتری میپردازید اما تمرینات شما به خوبی بررسی شده و میزان پیشرفت شما با دقت بالاتری مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

خوشبختانه نرم افزار ادوب کانکت همه امکانات لازم برای برگزاری کلاس مجازی را دارد هم تخته دارد هم گزینه رای گیری و تمرین و هم میتوان پاورپوینت یا صفحه کامپیوتر معلم را به وضوح دید و ارتباط چشمی نیز میتوان تا حدودی برقرار کرد و در قرن ۲۱ عصر ارتباطات خوشبختانه مشکلی در این زمینه وجود ندارد و اینکه عده ای میگویند کلاس حضوری از آنلاین بهتر است قطعا بنده با ایشان مخالفم و در کلاس آنلاین شما وقتتان را هرگز برای رفتن تا آموزشگاه هدر نخواهید داد.

جهت آموزش زبان فرانسه میتوانید با ما تماس بگیرید.

درباره ی کارشناس ارشد ترجمه فرانسه

دانش‌آموخته‌ی زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه بوعلی در مقطع لیساتس و دانش‌آموخته‌ی مترجمی زبان فرانسه از دانشگاه بوعلی در مقطع ارشد

همچنین ببینید

کبک کانادا

یادگیری زبان فرانسه برای مهاجرت به کبک کانادا

زبان فرانسه برای مهاجرت به کبک کانادا در مطالب قبل در رابطه با اهمیت زبان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *