خانه / انجام ترجمه متون فرانسوی / هزینه ترجمه فرانسه به فارسی

هزینه ترجمه فرانسه به فارسی

5/5 - (5 امتیاز)

هزینه ترجمه فرانسه

ضمن عرض سلام و احترام خدمت همه بازدیدکنندگان سایت ترجمه فرانسه در خدمت شما عزیزان هستیم که اگر نمیخواهید مطالب را بخوانید برای ارسال سفارش میتوانید به تلگرام ما مراجعه بفرمایید.

هزینه ترجمه فرانسوی بستگی به عوامل مختلفی دارد از جمله:

۱- تعداد صفحات متن فرانسوی که باید ترجمه شود: هر چه تعداد صفحات بیشتر باشد، هزینه ترجمه نیز بالاتر خواهد بود.

۲- سطح دشواری متن: ترجمه متون فنی، پزشکی، حقوقی و علمی ممکن است سختی بیشتری داشته باشد و این موضوع می‌تواند هزینه ترجمه را افزایش دهد.

۳- تخصص موضوع متن: در صورتی که متن از حوزه‌های تخصصی باشد، بهتر است ترجمه را به مترجمان متخصص در این زمینه انجام دهید که هزینه آن نیز بیشتر است.

۴- زمان تحویل: در صورتی که زمان تحویل ترجمه فرانسوی به شما مهم است، می‌توانید از خدمات ترجمه فوری استفاده کنید که هزینه آن بیشتر است.

۵- شرکت ترجمه: هزینه ترجمه متون فرانسوی ممکن است بسته به شرکت ترجمه متفاوت باشد و این امر به دلیل سطح تخصص، تعداد مترجم و سابقه شرکت در بازار است.

به طور کلی، هزینه ترجمه متون فرانسوی می‌تواند متفاوت باشد و باید با توجه به عوامل فوق تعیین شود. برای اینکه بتوانید هزینه دقیق ترجمه متن فرانسوی را محاسبه کنید، بهتر است با شرکت‌های ترجمه مختلف تماس بگیرید و قیمت‌های آنها را مقایسه کنید.

 
به اطلاع شما عزیزان و سروران گرامی میرسانم که قیمت ترجمه فرانسه در این سایت به کمترین حد ممکن است و به دلیل این که بی واسطه کار میکنید و مستقیم با خود بنده که مترجم زبان فرانسه هستم ارتباط میگیرید هزینه به واسطه ها و دلال ها نمیپردازید و عملا همه پول به خود مترجم میرسد.
 
از این رو بنده در خدمت شما کارفرمایان و عزیزان میباشم که میتوانید کار خود را برای بنده ارسال کنید تا هزینه هر بخش از ترجمه را به خدمت شما دوستان گرامی عرض کنم.
 
هزینه ترجمه فرانسه به فارسی و قیمت ترجمه فارسی به فرانسوی متفاوت است و عموما در متن های تخصصی کمی قیمت بالاتر است و در متن های رمان و داستان کمی هزینه پایینتر میباشد که به دلیل تفاوت های کار ها از دادن قیمت ثابت در وبسایت معذوریم لذا بار دیگر تکرار میکنیم که خواهشمند است مطالب و کار خود را برای بنده در تلگرام یا واتس اپ ارسال کنید تا هزینه را برآورد کرده و خدمتتان اعلام نمایم.
 
شما دوستان و سروران ارجمند برای هر نوع ترجمه متن فرانسه ای میتوانید کار خود را به بنده بسپارید و به دلیل سابقه کاری چند ساله در زمینه رمان های فرانسوی بنده تجربه بیشتری در این زمینه دارم و رمان و داستان را به هزینه پایینتر و قیمت کمتری نیز با شما حساب میکنم.
 
اما کارهای تخصصی و متن های تخصصی را که در توانم باشد نیز قبول میکنم و در خدمت شما هستم که برای برآورد هزینه هم میتوانید با بنده تماس بگیرید.
 
ضمن تشکر مجدد به علت بازدید از این سایت بار دیگر خواهشمندم برای اطلاعات تکمیلی در تلگرام یا واتس اپ با بنده در تماس باشید.  @F_Fathimaram


ترجمه فرانسه به فارسی

ما در زندگیمان کاری را که می خواهیم  انجام نمی دهیم, اما مسئولیت آنچه که هستیم بر ماست.
فرنچ ترنسلیت در خدمت شماست و هر زمان در طول سال که خواستید میتوانید ترجمه متن خود را به صورت مستقیم به بنده (مترجم زبان فرانسه) بسپارید تا در کمترین زمان ممکن تحویل شما شود.
قیمت ترجمه فرانسه ارزان
همانطور که پیشتر خدمتتان عرضد شده است باید بتوانیم قیمت و هزینه ترجمه فرانسه را به حد معقولی پایین بیاوریم که هم بتوان کارهای مختلف را ترجمه کرد  هم ارزش کار ترجمه و تخصصی زبان شناسی حفظ شود و کرامت متخصص ترجمه زیر سوال نرود

درباره ی کارشناس ارشد ترجمه فرانسه

دانش‌آموخته‌ی زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه بوعلی در مقطع لیساتس و دانش‌آموخته‌ی مترجمی زبان فرانسه از دانشگاه بوعلی در مقطع ارشد

همچنین ببینید

تاریخچه ترجمه فرانسه

تاریخ ترجمه‌ی آثار فرانسوی در ایران

تاریخچه ترجمه فرانسه در ایران ترجمه‌ی آثار ادبی و فلسفی از زبان‌های دیگر، از قدیمی‌ترین …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *